Fifa 2010

In articol veti gasi un clip cu imagini Fifa 2010

Reprezentanţii Electronic Arts au declarat că elementele noi introduse în FIFA 10 au fost analizate şi sunt rezultatul feedback-ului primit de la jucători după 275 de milioane de sesiuni de joc FIFA 09.

Cateva dintre elementele cu care producătorii lui FIFA 10 se laudă că au fost îmbunătăţite în noul joc sunt: pasele lungi, inteligenţa artificială a portarilor şi mecanica şuturilor.

Sursa: Realitatea.net

Sincer sa fiu am verificat si eu site-ul oficial EA(Electronic Arts) si tot ce am gasit despre Fifa 2010 e asta:

Game Info

FIFA Soccer 10 returns this season! Check back soon for videos, screenshots and game features

Acum nu stiu ce sa zic,ori nu stiu eu sa caut ori oamenii de la realitatea.net o dau in diverse 🙂

Aaaa si o parere personala,sincer mie din toate seriile fifa cel mai mult mi-a placut 2007 ca gameplay chiar daca are foarte multe bug-uri.

By N

~ de c0sty91 pe 05/06/2009.

2 răspunsuri to “Fifa 2010”

  1. pai da ma iti place 2007 ca dai gol din poarta in poarta =))

  2. la cine cum ii place…sa deie gol usor sau sa fie mai real si sa te chinui sa dai gol……eu zic ca e mai interesant un scor de 1-0 decat unul de 10-0 :))
    http://insanezone.ro/sepy-8236.html

Lasă un comentariu